Article Content

In the July/August 2006 issue of JIN (Volume 29, Number 4), an error appeared in the article by Gregory J. Schears, entitled "Summary of Product Trials for 10,164 Patients: Comparing an Intravenous Stabilizing Device to Tape."


On page 226, the second sentence in the "Results" section should have read as follows: "The hospitals included 24 university teaching hospitals (29%) and 59 community hospitals (71%)."


JIN regrets the error.